czwartek, 16 lutego 2012

Milsim Broken Arrow, 1 kwietnia 2012, Śląsk





WARNING ORDER 1



Typ imprezy: Milsim

Termin: 1 kwietnia

Miejsce: Tajne, do 30km od głównych miast Aglomeracji Śląskiej

Koszt: 30zł / team

Zadanie: Tajne, zostanie ujawnione w miejscu zbiórki.

Charakter zadania:
Zrzut głęboko za liniami przeciwnika. Szybkie wykonanie zadania rozpoznawczego. Odskoczenie w wyznaczony rejon ewakuacji.

Przewidywany czas misji: 3-6h

Prawdopodobieństwo kontaktu ogniowego: 30%

Wymagania minimalne:
Zgłaszać się mogą tylko teamy airsoftowe z doświadczeniem milsimowym. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia z powodu niedostatecznego doświadczenia drużyny lub zbyt dużej ilości zgłoszonych drużyn. Dopuszczalna wielkość drużyny od 2 do 15 operatorów.

Każdy zgłoszony team działa niezależnie i jest sobie wrogi. Zabroniona jest wszelka współpraca pomiędzy teamami. Zabronione są też wszelkie działania niesportowe i łamanie zasad airsoftowych.

Wymagany sprzęt niestandardowy:
Minimum jedno radia działającego w zakresie 400-460 Mhz i gniazdem antenowym SMA 50Ohm, np. Navcomm TK-760. Do dyspozycji teamu zostanie oddany wyspecjalizowany sprzęt techniczny, który będzie krytyczny do wykonania misji. Instruktaż zostanie udzielony podczas odprawy.

Team musi być w stanie samodzielnie przetransportować się z miejsca zbiórki w wyznaczone miejsce zrzutu. (uwaga do Maniaka - być może załatwię busa i zasymulujemy zrzuty spadochronowe).

Ostateczny termin zgłoszeń: 18 marca

Zgłoszenia:
Tylko na PW z podaniem liczby osób. Zgłoszenia publiczne na forum będą traktowane jako istotny argument podczas podejmowania decyzji odrzucenia teamu. Po zaaprobowaniu zgłoszenia należy jak najszybciej przelać pieniądze na podane w późniejszym czasie konto. Lista wpłat do zamknięcia sesji przelewów 19 marca jest ostatecznym potwierdzeniem listy uczestniczących teamów.
Ilość miejsc ograniczona.

Zasady ran: CCS, CCS-P, RED, inny zaaprobowany przez organizatorów

Ograniczenia amunicji: brak limitów, w magazynku repliki może znajdować się maksymalnie tyle kulek ile naboi w pierwowzorze plus 4 kulki. Wyjątek broń wsparcia, czyli repliki karabinów maszynowych z zasilaniem pudełkowym – 600 kulek na magazynek pudełkowy.

Pytania:
Wszelkie pytania zadawać na PW. Misja ma charakter tajny. Team ma być gotowy na wszystko. Umiejętność szybkiego dostosowania się jest elementem tej misji. Gra jest kierowana do doświadczonych i dojrzałych graczy.

Organizatorzy:
Grey (Podręcznik Taktyki ASG)
Maniak (Ranger Unit / 7.62)

3 komentarze:

  1. Zastanawia mnie niska ocena postu bez słowa komentarza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo- DS Piraci
    Naprawdę dobrze przygotowany milsim. Słowa pochwały dla orgów za włożony trud, oraz ekip biorących udział w tej misji.
    Nasze drużyna świetnie się bawiła. Teren zacny (Pustynia Błędowska). Czekamy na 2cz.
    Pozdrowienia dla Greya i Maniaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Drużyna Szturmowa Piraci przeprowadziła subiektywny ranking imprez sezonu2012, w których nasi operatorzy wzięli udział. MilSim ‘Broken Arrow’ zajął w tym rankingu... I miejsce.
    MilSim pozwolił przetestować naszej drużynie założenia taktyczne, umiejętności nawigacyjne, wreszcie zgranie drużyny.
    Wysoko oceniliśmy też klimat imprezy – ciągłe zagrożenie ze strony innych drużyn mających taki sam cel misji.

    Dziękujemy organizatorowi za imprezę.
    Pozostałe wyniki TOP5 naszego rankingu na http://dspiraci.blogspot.com/

    Pozdrawiam, poni (DS Piraci)

    OdpowiedzUsuń

Wspiera nas:

 
Google